آموزشگاه رنگ و مش

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران - بهترین آموزشگاه رنگ و مش و رنگ موی در کرج ادامه »

رنگ و مش تهران

بهترین رنگ و مش کار تهران - بهترین آرایشگاه برای رنگ و مش در تهران - رنگ و مش روشن - رنگ تیره و مش روش ادامه »

رنگ و مش کرج

بهترین آرایشگاه برای رنگ و مش کرج - آرایشگاه خوب برای رنگ و مش کرج - بهترین آرایشگاه رنگ مو در کرج ادامه »

بهترین مراکز تخصصی رنگ و مش

رنگ و مش تهران - رنگ و مش 2016 - رنگ و مش جدید سال - رنگ و مش حرفه ای - رنگ و مش حرفه ای در تهران ادامه »

آموزش رنگ و مش در تهران

آموزش رنگ و مش با کلاه - آموزش رنگ و مش با فویل - آموزش رنگ و مش جدید - آموزش رنگ و مش زیتونی ادامه »

 

مرکز تخصصی رنگ مو در سعادت آباد

مرکز تخصصی رنگ مو و انواع لایت در سعادت آباد تهران در مرکز رنگ و مش شکوه محمدزاده  و تنها در یک شعبه در تهران; این مرکز یکی از مراکز معدود در تهران است که هر چند ماه در خارج از کشور (دبی ،ترکیه و روسیه) برای آپدیت شدن و به روز بودن در سمینارهای آموزشی بزرگان کاربرمواد (رنگ مو – صافی و احیا مو) جهان شرکت میکند.

رنگ کردن مو یکی از حرفه های بسیار تخصصی است و دارای تکنیک های ریز و فنون منحصر بفرد که تنها یک متخصص کاربرمواد میتواند این خدمات را انجام دهد. رنگ کردن مو دارای سبک ها مختلف و به روز میباشد که تنها آرایشگران حرفه ای و به روز میتوانند این خدمات را انجام دهند .

 

متخصص رنگ مو در سعادت آباد

یک متخصص حرفه ای کاربرمواد و یک رنگ و مش کار خوب تنها زمانی میتواند این ویژگی را داشته باشد که در دوره های مختلف متخصصان این حرفه بین المللی  داخل و خارج از کشور شرکت کند و به سبک ها روز دنیا مسلط باشد .

 

مرکز تخصصی خدمات رنگ مو در سعادت آباد

خدمات رنگ و مش مو تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت فرد دارد. آیا میدانید مو یکی از عوامل مهم در ظاهر یک فرد است و با تغییر رنگ موها، چهره فرد تا ۱۰۰ درصد هم تغییر میکند. متخصص رنگ و مش هنگام انتخاب رنگ مو باید به تناسب رنگ با رنگ پوست و چهره فرد توجه کرد.

دلایل اصلی رنگ کردن مو پوشاندن موهای سفید، ایجاد تنوع در رنگ مو برای آرایش و زینت فرد است. رنگ کردن مو باعث تغییر رنگ پیگمنت های مو میشود .

مرکز تخصصی رنگ مو در سعادت آباد

سالن زیبایی شکوه محمدزاده

با مدیریت سرکار خانم محمدزاده

تماس :     ۲۲۰۶۵۵۹۴-۰۲۱    ۴۸۵۰-۹۳۴-۰۹۱۲

اینستاگرام: shokoh.haircolorbeauty

آدرس: تهران – سعادت آباد – ضلع جنوب شرقی، چهار راه سرو، لاین کند رو، مجتمع زیتون، پلاک۹، طبقه ۱، واحد ۱ (بالای کولاژین کباب)

خدمات رنگ و مش در سعادت آباد

 

تاریخچه رنگ مو در دنیا

رنگ کردن مو یکی از تکنیک هایی زیبایی در جهان است که از قدیم الایام در بین اشراف زاده ها رواج داشته است. مصریان که دارای یکی از بزرگ ترین تمدن های باستان بودند، برای پوشاندن موهای خاکستری و سفید خود از رنگ موی طبیعی مانند حنا که یکی از گیاهان بومیان آفریقای شمالی که همان مصر را هم شامل میشود استفاده می کردند. بعد از گذشت چندین سال ، یونانی ها و رومی ها نیز از عصاره های گیاهی برای رنگ مو خود استفاده می کردند. در دهه ۱۸۰۰ ویلیام هنری پرکین، شیمی دان انگلیسی به صورت تصادفی کشف کرد که رنگ مو را برای همیشه می توان تغییر داد. این کشف سرسام آور اولین رنگ آلی مصنوعی تجاری، ساخته شده از آنیلین بود که انقلابی در دنیای مو بوجود آورد. پرکینز اولین رنگ را در سال ۱۸۶۳ ایجاد کرد، این رنگ مو مات بود.

تاریخچه رنگ مو در دنیا - William-Henry-Perkin

 

سالن رنگ و مش مو در سعادت آباد

از افزایش تعداد مراجعین جدید به سالن های رنگ و مش مو در سعادت آباد میتوان فهمید که در چند سال اخیر تغییر رنگ مو بین خانم ها، خیلی بیشتر از سال های قبل شده است و این نشان دهنده تمایل بیشتر خانم ها در جذاب نشان دادن چهره شان و تغییر در زیبایی موهایشان است . خانم های زیادی برای انجام سبک های مختلف رنگ مو به سالن تشریف میاورند و بیشتر خواستار استفاده از سبک های نوین و متد های جدید رنگ مو در تغییر رنگ موهایشان هستند. تنوع متد های رنگ و مش و به روز جهانی یکی از اهداف این مرکز میباشد .

سالن رنگ و مش مو در سعادت آباد

 

چگونه رنگ موی مناسب را برای موهایتان انتخاب کنید؟

متخصص رنگ و مش، نسبت به چهره و رنگ پوست، نسبت به آرایش مو در مناسب های مختلف مانند عروسی یا عروس بودن فرد یا نوع شینیون بعد از رنگ، انتخاب نوع مش بر روی انواع رنگ موها، اقدام به تعیین رنگ مو میکند و مشاوره لازم را برای مشتری میدهد در صورتی که مشتری رنگ خاصی را در نظر دارد باز در این مورد میتواند از متخصص ، مشاوره لازم را بگیرید تا بهترین رنگ برای متری انتخاب شود .

 

انواع مدل رنگ و مش مو در سعادت آباد

مدل ها و متدهای رنگ مو در دنیای آرایشگری خیلی زیاد هستند و هر سال بر تعداد این متد ها افزوده میشود:

آمبره، سامبره، بالیاژ، لایت های کهکشانی

انواع لایت ها

لولایت، هایلایت، سان لایت، مووی لایت، بیبی لایت، هاف لایت، دارک لایت، استارلایت، لایت برفی، لایت پلنگی، لایت بارانی، لایت بری، ری لایت، ویولایت، شولایت، لایت پوش، لایت گربه‌ای و لایت شطرنجی

 

مرکز تخصصی رنگ مو شکوه در سعادت آباد

سرکار خانم محمدزاده

برای تماس شماره ها را لمس کنید

تماس :     ۲۲۰۶۵۵۹۴-۰۲۱    ۴۸۵۰-۹۳۴-۰۹۱۲

اینستاگرام: shokoh.haircolorbeauty

آدرس: تهران – سعادت آباد – ضلع جنوب شرقی، چهار راه سرو، لاین کند رو، مجتمع زیتون، پلاک۹، طبقه ۱، واحد ۱ (بالای کولاژین کباب)

 

تعیین قیمت رنگ و مش در سعادت آباد

هی نگید هزینه رنگ موتون گرون است و فلان و بهمان 😂😂 و پیش یه رنگ کار معمولی و ارزون قیمت تشریف ببرید. بابا عوامل متعددی در تعیین هزینه رنگ مو موثر هستند:

۱-نوع رنگ موی انتخابی
۲-تخصص رنگ کار مو
۳-سابقه رنگ کار مو
۴-مواد مورد استفاده در رنگ مو
۵-رنگ مو فعلی شما
۶-جنس مو
۷- پر پشتی و کم پشتی مو ها
۸-بلندی یا کوتاهی مو (قد موها)
۹-موقعیت جغرافیایی سالن (منطقه شهری)
۱۰-قیمت مش نسبت به تعداد لایه های مش تعیین میشود.

قیمت رنگ و مش در سعادت آباد

 

 

انواع روش رنگ و مش مو در سعادت آباد تهران

مش کردن مو با دو روش کلاهی و با فویل انجام می‌شود که این کار به راحتی قابل انجام نیست و تکنیک های خاص خود را دارد . برای رنگ و مش مو در سعادت آباد این خدمات تخصصی را برای شما انجام میدهد  :

مش کردن مو با کلاه

در مش مو به روش کلاهی یک کلاه پلاستیکی که دارای سوراخ های ریز و زیادی است را روی سر قرار می‌دهند و با یک قلاب مخصوص مش کلاهی، موها را به صورت دسته ای از داخل سوراخ‌های کلاه بیرون می‌کشند.  سپس موهای بیرون آمده از کلاه را دکلره کرده و عمل رنساژ مو را روی آنها انجام می‌دهند.

مش کردن مو با فویل

برای مش کردن مو با فویل; موهای سر را در تکه های مختلفی تقسیم  بندی میکنند و بعد از مواد گذاری داخل فویل می پیچانند . در این روش موها را باید در دسته های نازکی بپیچانند. زیاد فویل ها از ریشه فاصله میگیرند و رنگ مو زیاد جالب نمیشود .

 

 

خدمات دکلره و رنگ و مش مو در سعادت آباد

دکلره یعنی بی رنگ کردن ساقه موها یا حذف پیگمنت های رنگی از موها. دکلره کار ظریف و سخت و حرفه ای است که تنها یک متخصص رنگ میتوان این خدمات را انجام دهد . اهمیت دکلره مو آنقدر زیاد است که سازمان فنی حرفه ای، یک حرفه مختص دکلراسیون مو  اختصاص داده است . مراقب سوختن مو حین دکلره باشید. اگر موها بعد از انجام دکلره یا رنگ حالت کشسانی پیدا کند, دچار سوختگی گردیده است. بنابراین حتما پودر دکلره مناسب را انتخاب نمایید. برای انجام خدمات دکلره و رنگ و مش در سعادت آباد با مرکز ما تماس بگیرید.

 

نکات آموزشی رنگ مو در خانه

۱٫ موی سر باید نسبتا تمیز باشد (یک روز بعد از حمام).
۲٫ برای جلوگیری از رنگ گرفتن پوست،دور تا دور پوست سر باید چرب شود.
۳٫ تقسیم بندی مو برای رنگ کردن باید به صورت چهارقسمت  و به شکل + باشد.
۴٫ لازم است از اکسیدان مناسب و به مقدار توصیه شده استفاده شود.
۵٫  از حرارت دادن و یا استفاده از سشوار باید خودداری شود زیرا حرارت و گرما باعث آسیب رساندن به پوست و مو می شود. مرکز تخصصی رنگ مو در سعادت آباد.
۶٫ مدت زمان ماندن مواد رنگ مو، بر روی مو را باید رعایت کنید.
۷٫ طی زمان ماندگاری  مواد رنگ مو  بر روی سر، نباید از هیچ پوششی بر روی سر استفاده شود.
۸٫ هنگام رنگ کردن، لایه های مو باید از هم باز شده باشند تا آمونیاک که فرار است از رنگ خارج شود.
۹٫ به منظور محافظت بیشتر از مو می توان قبل از رنگ کردن از نرم کننده های مو استفاده کرد.
۱۰٫ رنگ و اکسیدان باید در ظروف غیر فلزی با هم مخلوط شوند.
۱۱٫ شستن مو به وسیله آب ولرم و نرم کننده موی سر یا شامپوی اسیدی، بعد از رنگ کردن مو، باعث می شود تا فلس های مو بسته شده و رنگ پایداری بیشتری داشته باشد. مرکز تخصصی رنگ مو در سعادت آباد.

مرکز تخصصی رنگ مو در سعادت آباد

 

تثبیت رنگ و مش مو

برای تثبیت رنگ،موی تازه رنگ شده، دو سه روز صبر کنید; نباید بلافاصله پس از رنگ کردن موها را شست. اگر رنگ مو روی موهایتان تثبیت نشود احتمال دارد یه مقدار از رنگ آن موقع حمام کردن یا شسشوی سریع موها از بریزد. در صورتی که برای شستن موهایتان عجله دارید سعی کنید حداقل با آب سرد موهایتان را بشویید تا ریزش رنگ به کمترین حد خود برسد.

 

 

مرکز تخصصی رنگ مو سعادت آباد

برای انجام یک رنگ مش خوب در خانه رعایت نکاتی ضروری است چنانچه قصد رنگ کردن موی خود را سالن را دارید و میخواهید یک کار حرفه ای و به روز انجام دهید با مرکز تخصصی رنگ و مش سعادت آباد تماس بگیرید.

۱-نکته مهمی که در مش کردن موها وجود دارد این است که مش کردن را از بغل گوش سمت راست شروع کنید نه از پشت سر اینطوری نتیجه بهتری خواهد داشت.

۲-روش مش کردن کلاهی به افرادی که موهای کوتاه یا متوسط دارند و جنس موهایشان نرم هست پیشنهاد می شود به این دلیل که شما اگر موی بلند و وز داری داشته باشید این روش برای شما اذیت کننده خواهد بود.

۳-بعد از اینکه پودر دکلره و اکسیدان را ترکیب میکنید فقط ۴۵ دقیقه فرصت دارید که آن را مورد استفاده قرار دهید.

۴-مش کردن مو با فویل معمولا نسبتا به مش سوزنی حجم بیشتری از مو را روشن می نماید.

مرکز تخصصی رنگ مو در سعادت آباد

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *